Vad tycker du om vår service?
Vi vill veta vad du tycker om vår myndighetsservice. Därför mäter vi hur du upplever vårt bemötande, effektivitet och kompetens efter att ha varit i kontakt med oss på kommunen.
Du kommer att bli kontaktad via mejl eller telefon efter vår kontakt.
Ditt svar är viktigt i vårt förbättringsarbete som syftar till att skapa rätt förutsättningar för att kunna etablera, utveckla och driva företag framgångsrikt i kommunen.
Undersökningen sker om du varit i kontakt med någon av följande enheter: Bygglov, Livsmedelsenheten, Miljöenheten eller Samhällsbetalda resor.
Tack för att du deltar och hjälper oss att bli bättre!
Fakta Nöjd kund index:
Företagsklimatet mäts regelbundet och resulterar i ett Nöjd kund index (NKI). Sex olika områden mäts: brandskydd, bygglov, markupplåtelse, miljö- och hälsoskydd, livsmedelskontroll och serveringstillstånd. Kvalitetsfaktorer som: information, tillgänglighet, bemötande, kompetens, rättssäkerhet och effektivitet betygssätts utifrån kundnöjdhet.