Så lämnar du anbud

För att komma till e-avrop, tjänsten som samlar aktuella offentliga upphandlingar i Sverige, ska du följa instruktionen här. Det är kostnadsfritt att lämna anbud.

För att kunna ta del av informationen i e-tjänsten behöver du skapa en inloggning till www.e-avrop.com.

1. Se aktuella upphandlingar i Nyköpings kommun. Klicka på den upphandling du vill vara med i.

2. Välj upphandling och logga in i systemet.  När du går in första gången och ska lämna anbud behöver du skapa ett användarnamn och lösenord. Det gör du genom en enkel registrering (det framgår på sidan hur det går till). Efter genomförd registrering får du omedelbar tillgång till systemet och kan då komma åt förfrågningsunderlagen.

3. Läs förfrågningsunderlaget. Det förklarar hur du skriver ditt anbud, vilka krav som ställs och vilka dokument du eventuellt behöver skicka med. 

4. Skicka in anbudet. Normalt är våra upphandlingar elektroniska hela vägen och du skickar in ditt anbud via systemet. Vi måste ha ditt anbud senast sista anbudsdagen, annars blir anbudet ogiltigt.

5. Har du frågor? Ring eller e-posta den upphandlare hos oss som jobbar med just din upphandling. Namnet finns på annonsen för upphandlingen (steg 1 ovan). Du kan också läsa sidan Tips och råd.

Var noggrann med att skicka in alla de uppgifter som efterfrågas. Det är inte möjligt att göra kompletteringar i efterhand. Om anbudet inte är komplett är det ogiltigt.

Kontakta oss

Upphandlingsenheten

0155-24 80 00
upphandling@nykoping.se

 
 

Kontaktformulär

För att vi ska veta att du inte är en robot - skriv in ordet Nyk här:
Öppna sidomeny