Upphandling av mobila parkeringstjänster

Vill du tillhandahålla parkeringsappar för Nyköpings kommun? Här hittar du information om det system vi använder och hur du gör. 

Nyköpings kommun arbetar efter ett så kallat auktorisationssystem. Det innebär att Nyköpings kommun ingår identiska avtal med alla leverantörer som uppfyller angivna kvalificeringskrav och att valet av leverantör som i enskilda fall ska tillhandahålla tjänsten görs av den som använder sig av tjänsten. Det vill säga den som parkerar.

Hos Upphandlingsmyndigheten kan du läsa mer om vad ett auktorisationssystem innebär.

Vill du ansluta ditt företag till auktorisationssystemet för parkeringsappar läs förfrågningsunderlaget och skicka sedan ett mail via Ansökan här nedan.

Förfrågningsunderlag

Tekniska krav för parkeringsappar

Avtalsförslag

Personuppgiftsbiträdesavtal

 

Ansökan och uppsägning

Skicka din ansökan till inköpssamordning via e-post

 

Godkända företag

Här ser du vilka godkända företag som finns i dagsläget:

  • Easypark
  • Parkster

 

Kontakta oss

Tekniska divisionens inköpssamordnare

inkopssamordning@nykoping.se

 
 

Kontaktformulär

För att vi ska veta att du inte är en robot - skriv in ordet Nyk här:
Öppna sidomeny