Nyköpings Tidning

Nyköpings Tidning är Nyköpings kommuns informationstidning. Den delas ut i alla hushåll i kommunen som samhällsinformation och finns också digitalt.

Vi tar gärna emot synpunkter på innehållet i kommunens tidning. Tänk på att det som skickas till kommunen är allmän handling och kan komma att begäras ut. Skicka aldrig känsliga personuppgifter.

Läs Nyköpings Tidning:

• Senaste numret direkt i din webbläsare, på din dator, surplatta eller mobil.
  • Tidigare nummer direkt i din webbläsare, på din dator, surplatta eller mobil.
  • I brevlådan - Nyköpings Tidning delas ut till alla hushåll i Nyköpings kommun.
  • I stadshuset - Kom in och hämta ett exemplar i stadshusets foajé.

Nyhetstips

Om du har rena nyhetstips, vänd dig till de lokala medierna i Nyköping.

Visselblås

Om du vill lämna ett visselblåsartips som gäller kommunen kan du göra det anonymt på nykoping.se

Synpunkter/klagomål

Om du har synpunkter eller klagomål på kommunens verksamheter kan du lämna dem digitalt på nykoping.se  eller på papper till kundservice i stadshuset.

Kommunikationsavdelningen

kommunikation@nykoping.se